Αρχείο συντάκτη ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΙΕΡΡΟΥ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Εγγραφές γίνονται καθημερινά από τις 8.30 εως 13.30 εκτός από τις παρακάτω μέρες:

  • 9/6  το σχολείο θα είναι κλειστό από 8.15 εως 11.00 λόγω των αθλητικών/πολιτιστικών δραστηριοτήτων που θα γίνουν στο Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο
  • 13/6  το σχολείο θα είναι κλειστό λόγω της Γιορτής Λήξης , η οποία θα πραγματοποιηθεί τις απογευματινές ώρες και
  • 16/6 το σχολείο θα είναι κλειστό λόγω εκλογών του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας.

Τις παραπάνω εκδηλώσεις μπορούν να τις      παρακολουθήσουν όσοι γονείς  το επιθυμούν.

ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

Το σχολείο μας συμμετείχε στο 6ο Μαθητιό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας που έγινε στην πόλη μας με δύο ψηφιακές δημιουργίες: «Παιχνίδια μάθησης- Παίζοντας με Android»  από  το Στ1 -Στ2  και  «Ρωμαίος και Ιουλιέτα» από το Ε1

14601010988661460101398056  1460102063760

Μαθαίνω παίζοντας

Οι μαθητές της Έκτης τάξης στα πλαίσια του  μαθήματος  των ΤΠΕ δημιούργησαν παιχνίδια γνώσεων από τα μαθήματα της Ιστορίας και της Φυσικής τους.

Αν θέλετε να παίξετε μαζί μας πατήστε τους συνδέσμους:  παιχνίδια Ιστορίας  και παιχνίδια Φυσικής

To Περιοδικό μας

Οι μαθητές της Ε’  Τάξης του σχολείου μας,  σας προσκαλούν να διαβάσετε τα τρία τεύχη του Ηλεκτρονικού Περιοδικού μας που θα τα βρείτε  στον παρακάτω σύνδεσμο:«Η Πέμπτη αίσθηση «

Το Ημερολόγιο του Β2

Το Β΄2 υποδέχτηκε φέτος τη νέα χρονιά με ένα ημερολόγιο. Το φιλοτέχνησε με ζωγραφιές που έκαναν οι μικροί ζωγράφοι, για τους 12 μήνες του χρόνου. Το ημερολόγιο που μιλά για τη χρονιά 2016, φιλοδοξεί να αντέξει στο πέρασμα του χρόνου, για να μας θυμίζει στιγμές δημιουργικές της Β΄, αλλά και την ομάδα της τάξης γενικότερα. Για να δείτε το ημερολόγιο κάντε κλικ

εδώ

Ένα παραμύθι για τη φιλία και τη διαφορετικότητα

Στα πλαίσια του μαθήματος των ΤΠΕ η μαθήτρια  της ΣΤ τάξης Δήμητρα Τσιβγούλη δημιούργησε ένα παραμύθι για την Φιλία και τη Διαφορετικότητα με τίτλο «Το Φάντασμα της Φιλίας».  Για να δείτε το παραμύθι κάντε κλικ εδώ

Το Περιοδικό μας: «Η …Πέμπτη Αίσθηση»

Οι μαθητές της Ε΄ Τάξης σας καλωσορίζουν στο ηλεκτρονικό περιοδικό τους , και σας προσκαλούν να διαβάσετε το 1ο τεύχος«Η Πέμπτη Αίσθηση του Ε3».

Το Δημοτικό Κ. Καστριτσίου στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής στην Ντόχα του Κατάρ

Η ομάδα Teamwork του Δημοτικού Κ. Καστριτσίου μετά την πρώτη θέση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό συνέχισε στην Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής η οποία πραγματοποιήθηκε για το 2015 στην Ντόχα του Κατάρ 6-8 Νοεμβρίου.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ αξίζει σε όσους μας βοήθησαν να φτάσουμε εκεί. Λόγω της τρέχουσας οικονομικής συγκυρίας θα ήταν αδύνατον να ανταποκριθούμε στα έξοδα μετακίνησης και διαμονής μας στην Ντόχα. Χωρίς την συνδρομή σας η προσπάθειά μας θα έμενε ανολοκλήρωτη και οι μαθητές μου θα έχαναν την εμπειρία αυτής της κορυφαίας παγκόσμιας διοργάνωσης. Ευχαριστούμε λοιπόν τους:

  • Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας
  • Πανεπιστήμιο Πατρών (Επιτροπή Ερευνών, Εταιρεία Αξιοποίησης και Διαχείρισης Περιουσίας Πανεπιστημίου Πατρών, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής)
  • ΥΔΑΤΩΡ Α.Ε.
  • Alpha Bank Α.Ε.
  • και την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας για τον γενικό συντονισμό και την άριστη οργάνωση της μετακίνησής μας.

Προπονηθήκαμε σκληρά και τα παιδιά έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό. Κατορθώσαμε να «πιάσουμε τα θέματα», δηλαδή προβλέψαμε ακόμα και τον κανόνα έκπληξη οπότε το ρομπότ μας ήταν κατάλληλα προετοιμασμένο για αυτόν. Ακολουθεί ένα βίντεο από μία από τις προπονήσεις που κάναμε στο στάδιο της Ολυμπιάδας σε πίστα που βρισκόταν στην άκρη του γηπέδου, εκεί όπου ο φωτισμός ήταν φυσιολογικός:

Αυτό για το οποίο όμως δεν είχαμε προετοιμαστεί ήταν οι πολύ έντονες συνθήκες φωτισμού στο τραπέζι που διαγωνιζόμασταν. Αν ο φωτισμός αυτός προέρχονταν πάνω από το ρομπότ δεν θα είχαμε πρόβλημα, είχαμε ενσωματώσει στην κατασκευή κατάλληλα σκίαστρα, όμως δυστυχώς η πίστα που έτυχε να διαγωνιζόμαστε ήταν στο κέντρο του γηπέδου στο οποίο περιμετρικά υπήρχαν προβολείς σε χαμηλό ύψος. Οι προβολείς αυτοί δημιουργούσαν σκιές κάτω από το ρομπότ μας με αποτέλεσμα αυτό να μπερδεύεται και να μην μπορεί να ακολουθήσει την λευκή γραμμή της δοκιμασίας.

PANO_20151108_123813Παραθέτω ένα βίντεο με την ομάδα μας από τον χώρο του διαγωνισμού:

Όμως παρά τα προβλήματα που συναντήσαμε η εμπειρία της Ολυμπιάδας θα μείνει σε όλους μας αξέχαστη. Είδαμε μερικές από τις πιο εντυπωσιακές ρομποτικές κατασκευές μαθητών στην κατηγορία Open ενώ οι παρουσιάσεις των Robot Experts ήταν εκπληκτικές! Ενδεικτικά αναφέρω πως παρουσιάστηκε το ρομπότ με το ρεκόρ Guinness στην ταχύτητα επίλυσης του κύβου του Ρούμπικ, ένας ρομποτικός αργαλειός, ένας ρομποτικός κατασκευαστής χάρτινων κύβων, διάφορα ανθρωπόμορφα ρομπότ και πολλά άλλα. Δείτε τα εδώ:

Επιπλέον είχαμε την χαρά να υποστηρίξουμε την Ελληνική ομάδα ρομποτικού ποδοσφαίρου του 1ου ΓΕΛ Ξάνθης η οποία έφτασε μέχρι τον τελικό και κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο! Μπράβο στα παιδιά και στον προπονητή τους κ. Μπαλαφούτη!

Παραθέτω μερικές εικόνες ακόμα από τον χώρο του διαγωνισμού αλλά και από την τελετή λήξης, μαθήματα και αυτές για όλους μας από έναν άλλο πολιτισμό, διαφορετικό αλλά και όμορφο:

Η Ντόχα είναι μια πραγματικά πανέμορφη πόλη:

Η Teamwork 1 του Δημοτικού Σχολείου Κ. Καστριτσίου στέφθηκε πρωταθλήτρια Ελλάδας και προκρίνεται στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής!

aponomhΤο Σάββατο 3 Οκτωβρίου διεξήχθη στην Βάρη ο 7ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής. Στον τελικό συμμετείχαν οι 90 καλύτερες σχολικές ομάδες της χώρας, από σύνολο 180 ομάδων που αρχικά συμμετείχαν στους προκριματικούς, επιτυγχάνοντας νέο ρεκόρ συμμετοχών για τον θεσμό. Στο διαγωνισμό αυτό μαθητές του Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου καλούνται να κατασκευάσουν ένα ρομπότ που θα αντιμετωπίζει με επιτυχία ένα συγκεκριμένο πρόβλημα. Το ίδιο πρόβλημα προσπαθούν να επιλύσουν ταυτόχρονα μαθητές σε όλο τον κόσμο οι οποίοι συμμετέχουν στα εθνικά τους Πρωταθλήματα. Οι καλύτερες ομάδες κάθε χώρας προκρίνονται στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής η οποία φέτος διεξάγεται στην Ντόχα του Κατάρ από 6 έως 8 Νοεμβρίου.

Στον διαγωνισμό συμμετείχαν και τρεις ομάδες από το σχολείο μας. Μία από αυτές, η ομάδα ?Teamwork 1? (Teamwork=συνεργασία και ομαδικότητα) πήρε την πρώτη θέση στην πολύ απαιτητική κατηγορία ?Regular Elementary?. Το ρομπότ τους ολοκλήρωσε την δοκιμασία του διαγωνισμού άψογα με βαθμολογία 100, το μέγιστο δυνατό βαθμό που μπορεί να επιτύχει μία ομάδα και χρόνο εκτέλεσης Ολυμπιακών προδιαγραφών, μόλις 25 δευτερόλεπτα!

Η επιτυχία αυτή ήταν το επιστέγασμα μιας προσπάθειας η οποία ξεκίνησε πολύ νωρίτερα. Τα μαθήματα ρομποτικής ήταν μια εθελοντική πρωτοβουλία του κ. Βοβού Ανέστη, καθηγητή πληροφορικής του σχολείου. Οι μαθητές παρέμεναν στο σχολείο κάθε Παρασκευή μετά το πέρας του κανονικού ωρολογίου προγράμματος και κατασκεύαζαν αλλά και προγραμμάτιζαν ρομπότ που έκαναν τα πιο απίθανα πράγματα: μικρά οχήματα που διέσχιζαν την αίθουσα σε τετράγωνες διαδρομές ή κάνοντας οχτάρια, ρομπότ που πέταγαν μικρά μπαλάκια το ένα στο άλλο και πολλά άλλα. Από τον Μάρτιο άρχισε και η προετοιμασία μας για τον Πανελλήνιο διαγωνισμό, οπότε προστέθηκαν επιπλέον μαθήματα κάθε Σάββατο και Κυριακή ώστε να προλάβουν οι ομάδες να προετοιμαστούν κατάλληλα. Όσο πλησίαζε η λήξη των κανονικών σχολικών μαθημάτων τόσο αυξάνονταν και οι ώρες ενασχόλησης των μαθητών με την Ρομποτική. Η προσπάθεια συνεχίστηκε και εντατικοποιήθηκε κατά την διάρκεια τον καλοκαιρινών διακοπών όπου τα μαθήματα έγιναν καθημερινά. Μέσα από αυτή την μεγάλη τους προσπάθεια και πέρα από τις τεχνικές γνώσεις που απέκτησαν, έμαθαν να έχουν μεθοδικότητα, υπομονή, αλλά πάνω από όλα έμαθαν να επικεντρώνονται σε ένα κοινό στόχο και να συνεργάζονται για να τον επιτύχουν.

Αξίζουν λοιπόν θερμά συγχαρητήρια στις μαθήτριες Αγγελική Νταλαπέρα, Ανδιάνα Νιφόρα και Ελπίδα Ρόδη Ροδοπούλου της Teamwork 1 που προκρίθηκαν στην Ολυμπιάδα αλλά και στους μαθητές Γεώργιο Κατσαρό, Νίκη Θανοπούλου, Γεράσιμο Αθανασόπουλο της Teamwork 2 και Στέλιο Παπαζαχαρίου και Γεώργιο Γεωργιάδη της Teamwork 3 για την αξιομνημόνευτη προσπάθεια τους.

Τέτοιες επιτυχίες αποδεικνύουν πως χρονιά με την χρονιά η εκπαίδευση στην πόλη μας και στο σχολείο μας εξελίσσεται, γίνεται όλο και πιο ποιοτική και δημιουργική.

Καλή συνέχεια και κάθε επιτυχία στην αποστολή του σχολείου μας στην Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής της Ντόχα!

Συμμετοχή στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό δημιουργίας παιχνιδιού στο Scratch

Ο μαθητής του σχολείου μας Γιώργος Κατσαρός δημιούργησε ένα παιχνίδι με το οποίο το σχολείο μας συμμετέχει στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό δημιουργίας παιχνιδιού στο Scratch. Μπορείτε να παίξετε το παιχνίδι εδώ.

Scratch Game

Συμμετοχή του σχολείου μας στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για παιδιά Δημοτικού και στο 5ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

Το σχολείο μας συμμετείχε πρόσφατα στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για παιδιά Δημοτικού και στο 5ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας με έναν ?έξυπνο? ρομποτικό κόμβο!

Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση του έργου με πολλές φωτογραφίες και βίντεο εδώ.

prezi

Γιατί όμως κατασκευάσαμε έναν  ?έξυπνο? ρομποτικό κόμβο;

Μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο σύγχρονος κόσμος μας και ιδιαίτερα οι μεγαλουπόλεις είναι το κυκλοφοριακό. Μια πρόταση είναι τα ρομποτικά οχήματα, αυτοκίνητα και λεωφορεία που θα κινούνται μόνα τους, χωρίς οδηγό και θα επιλέγουν αυτόματα τις πιο σύντομες και λιγότερο μποτιλιαρισμένες διαδρομές για τον προορισμό τους, έτσι ώστε να αποφεύγεται η κυκλοφοριακή συμφόρηση. Επιπλέον τα ρομποτικά οχήματα επιτρέπουν την μετακίνηση ατόμων με αναπηρίες (προβλήματα όρασης ή ακοής καθώς και κινητικά προβλήματα) ενώ ταυτόχρονα φαίνεται πως θα αυξήσουν και την ασφάλεια μετακίνησης αφού ελέγχουν το περιβάλλον γύρω τους χιλιάδες φορές το δευτερόλεπτο χωρίς να κουράζονται ή να αποσπάται η προσοχή τους.

Πρόσφατα ανακοινώθηκε η επιλογή της πόλης των Τρικάλων ως «ευρωπαϊκός πιλότος για την κυκλοφορία οχημάτων χωρίς οδηγό». Τα Τρίκαλα διαγωνίστηκαν με άλλες 11 πόλεις της Ευρώπη και κατάφεραν να προκριθούν στις 5 τελικές πόλεις στις οποίες θα πραγματοποιήσουν εξάμηνες δοκιμές αυτόματων λεωφορείων χωρίς οδηγό.

Για να βοηθήσουμε αυτό το σχέδιο σκεφτήκαμε να δημιουργήσουμε έναν έξυπνο ρομποτικό κόμβο. Βασικοί του στόχοι είναι να μειώνει το χρόνο αναμονής στο ελάχιστο και να παρέχει ασφάλεια σε πεζούς και οχήματα. Διαθέτει επίσης μία ?έξυπνη? στάση λεωφορείου η οποία συνεργάζεται με τα αυτοματοποιημένα λεωφορεία χωρίς οδηγό.

Ο «έξυπνος» κόμβος αποτελείται από δύο εισόδους και δύο εξόδους, στις οποίες υπάρχει από ένας αισθητήρας. Επίσης σε κάθε είσοδο υπάρχει από μία μπάρα η οποίο συνδέεται με τους αισθητήρες μέσω του κέντρου ελέγχου. Όταν ένα όχημα μπαίνει στη διασταύρωση από μία είσοδο ο αισθητήρας το εντοπίζει και στέλνει σήμα στο κέντρο ελέγχου το οποίο με τη σειρά του κατεβάζει την μπάρα στην άλλη είσοδο, ώσπου ένας αισθητήρας εξόδου να καταλάβει ότι το όχημα βγήκε πλέον από τη διασταύρωση. Αν μέσα σε αυτό το διάστημα έρθουν κι άλλα οχήματα από την ίδια κατεύθυνση τότε το κέντρο ελέγχου περιμένει να περάσουν και αυτά.

Η ?έξυπνη? στάση του κόμβου καταλαβαίνει με αισθητήρα αν υπάρχει επιβάτης και ανάλογα ειδοποιεί το κέντρο ελέγχου το οποίο δίνει σήμα στο έξυπνο λεωφορείο να σταματήσει στη στάση ή όχι. Ο επιβάτης μπορεί επίσης λέγοντας την λέξη «λεωφορείο!» να ζητήσει από το σύστημα να στείλει αυτόματο λεωφορείο για να τον παραλάβει.

Για τους πεζούς, υπάρχουν δύο διαβάσεις με αισθητήρες. Όταν πεζός φτάσει σε αυτές κατεβαίνει η μπάρα στην αντίστοιχη μεριά για να μπορέσει ο πεζός να περάσει με ασφάλεια.

Τα υλικά για να φτιάξουμε την κατασκευή μας αποφασίσαμε να είναι κυρίως ανακυκλώσιμα, για να μην είναι ακριβά και κυρίως να μην ρυπαίνουν το περιβάλλον. Για τα μηχανικά μέρη της κατασκευής μας χρησιμοποιήσαμε LEGO WeDo και Mindstorms NXT και EV3.

Για να μπορούμε να ελέγχουμε τις μπάρες, τα λεωφορεία που περνάνε καθώς και τους πεζούς και τους επιβάτες χρησιμοποιήσαμε το SCRATCH. Μπορείτε να δείτε εδώ το πρόγραμμα και να το δοκιμάσετε σε εξομοίωση χωρίς αισθητήρες και ρομπότ πατώντας τα νούμερα 1 έως 7 στο πληκτρολόγιό σας.

Scratch

Εξάσκηση στο ?τυφλό σύστημα? πληκτρολόγησης

blind

Οι μαθητές μας που επιθυμούν να κάνουν εξάσκηση στο ?τυφλό σύστημα? πληκτρολόγησης μπορούν να το κάνουν και στο διαδίκτυο. Μία ιστοσελίδα που υποστηρίζει και Ελληνικά είναι η:

http://www.sense-lang.org/typing/tutor/keyboardingEL.php

ELkeyboard

Ψηφίστε το βίντεο του σχολείου μας στον διαγωνισμό School Lab 2015!

Το σχολείο μας συμμετέχει στον διαγωνισμό School Lab με το παρακάτω βίντεο:

Αν σας αρέσει και επιθυμείτε να βοηθήσετε την προσπάθειά μας μπορείτε να το ψηφίσετε. Η όλη διαδικασία δεν θα σας πάρει πάνω από 5 λεπτά (ψηφίζετε μόνο μία φορά).

ΠΟΤΕ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ
Από την Πέμπτη 12 Μαρτίου έως και την Τρίτη 17 Μαρτίου 2015, ώρα 23:59.

ΠΟΙΟΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ
Κάθε ένας που έχει εγγραφεί στην πλατφόρμα του School Lab έχει δικαίωμα να ψηφίσει.
Επομένως πρέπει πρώτα να εγγραφείτε και να δημιουργήσετε λογαριασμό χρήστη και κωδικούς εδώ.

ΠΩΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ
Μπορείτε να ψηφίσετε μόνο μία φορά και δεν μπορείτε να αλλάξετε την ψήφο σας, γι’ αυτό προσοχή! Αφού εγγραφείτε και συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο School Lab μπορείτε να ψηφίσετε εδώ. Δίπλα στα βίντεο έχει κουτάκια που τα τσεκάρετε. Πρέπει να επιλέξετε ακριβώς 3 βίντεο  για να μπορέσετε να ψηφίσετε. Αφού επιλέξετε τα 3 βίντεο που σας αρέσουν πατάτε και το κουμπί «Ψηφίστε» στο κάτω μέρος της σελίδας.

Ευχαριστούμε πολύ που στηρίζετε την προσπάθειά μας!

Ενημέρωση από ειδικό για το Ασφαλές Διαδίκτυο.

Το σχολείο μας στα πλαίσια του προγράμματος «Κοινωνικού Σχολείο» συμμετείχε την Τρίτη 10/3/2015 στην δράση «Kαλέστε έναν Ειδικό για το Ασφαλές Διαδίκτυο!». Η δράση αυτή σχεδιάστηκε με την συνεργασία του Saferinternet.gr και της Γραμμής Βοηθείας του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου.

Εκπαιδευτής πιστοποιημένος σε θέματα ασφαλούς διαδικτύου ενημέρωσε τους μαθητές της Ε? και ΣΤ? τάξης για το πως μπορεί η πλοήγηση στο διαδίκτυο να γίνει με ασφάλεια αποφεύγοντας τους κινδύνους που μπορεί να παρουσιαστούν.

1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός δημιουργίας παιχνιδιού στο Scratch

Το γραφείο Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης και το Πολυτεχνείο Κρήτης σε συνεργασία με το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων, προκηρύσσουν τον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό παιχνιδιού στο Scratch.

Περισσότερα για τον διαγωνισμό εδώ.

Προδιαγραφές έργων

Οδηγίες ανάρτησης έργων

Οι μαθητές που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν να επικοινωνήσουν με τον καθηγητή Πληροφορικής κ. Βοβό Ανέστη.

British Council: Διαγωνισμός SchoolLab 2015!

schoollab

Ένα συναρπαστικό πρόγραμμα επικοινωνίας της επιστήμης στα σχολεία ξεκινάει!

Στο School Lab λαμβάνουν μέρος μαθητές από Ε? Δημοτικού έως και Γ? Γυμνασίου. Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες 2-5 ατόμων κι επιλέγουν ένα οποιοδήποτε επιστημονικό θέμα που τους ελκύει, μέσα από τις θεματικές ενότητες του προγράμματος. Στη συνέχεια, πρέπει να ψάξουν και να μάθουν περισσότερα πάνω σε αυτό και να το παρουσιάσουν σε ένα βίντεο διάρκειας 3-5 λεπτών. Το βίντεο, που θα απευθύνεται στο ευρύ κοινό, θα πρέπει να είναι πρωτότυπο και διασκεδαστικό, ενώ ταυτόχρονα να επικοινωνεί το θέμα του με απλό και εύληπτο τρόπο.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Οι μαθητές που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν να επικοινωνήσουν με τον καθηγητή Πληροφορικής κ. Βοβό Ανέστη.

Η ώρα του κώδικα έφτασε!

Το μεγαλύτερο εκπαιδευτικό γεγονός του πλανήτη επαναλαμβάνεται και φέτος με στόχο τις 100.000.000 συμμετοχές!

Σακίρα, Μαρκ ΖάκερμπεργκΆστον Κούτσερ, Μπιλ Γκέιτς, ακόμα και ο πρόεδρος των ΗΠΑ Μπάρακ Ομπάμα μας παροτρύνουν να συμμετάσχουμε όλοι, μικροί αλλά και μεγάλοι, στην ώρα του κώδικα. Για αρχή μπορείτε να βοηθήσετε την Έλσα και την Άννα από την ταινία «Frozen» να εξερευνήσουν την ομορφιά του πάγου :

http://code.org/learn

Περισσότερα για την ώρα του κώδικα εδώ:

http://hourofcode.com/gr

Πάρε και εσύ μέρος!

Cyberkid για την ασφάλεια στο διαδίκτυο!

cyberkid

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, στα πλαίσια του προγράμματος ?Κοινωνικό Σχολείο? παραθέτουμε την ιστοσελίδα Cyberkid η οποία αποτελεί μία πρωτοβουλία του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας. Σε αυτήν θα βρείτε πολλά διασκεδαστικά παιχνίδια και θα μάθετε περισσότερα για την ασφάλεια στο διαδίκτυο.

Cyberkid

ΠΑΙΧΝΙΔΙ!

Στην καθημερινότητα μας, οπουδήποτε και να βρισκόμαστε είτε στο σχολείο είτε στο σπίτι ανά πάσα στιγμή μπορεί να συμβεί ένα περιστατικό έκτακτης ανάγκης μικρής ή μεγάλης έκτασης. Το θάρρος, η υπευθυνότητα και το καθαρό μυαλό αποτελούν πολύτιμη συμβολή για ένα ασφαλές περιβάλλον για τα παιδιά.
Για να προετοιμάσουν τα παιδιά και να είναι ικανά να χειριστούν αποτελεσματικά καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, η Πολιτική Άμυνα Κύπρου έχει δημιουργήσει ένα δωρεάν διαδικτυακό παιχνίδι, το QuestCity. Το παιχνίδι έχει ως στόχο να προετοιμάσει και να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά, σχετικά με το πώς να αντιδράσουν σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης και να τους διδάξει βασικές διασωστικές και πρώτες βοήθειες. Παίζοντας το QuestCity τα παιδιά έρχονται αντιμέτωπα με διάφορα περιστατικά όπου η βοήθεια τους είναι απαραίτητη ούτως ώστε να προστατέψουν άλλους ανθρώπους καθώς και τον εαυτό τους από κινδύνους και πιθανούς τραυματισμούς.
Το QuestCity έχει βραβευτεί από την Ευρωπαϊκή Κοινότητα με το «Comenius-EduMedia Award» σε θέματα Παιδείας και Επικοινωνίας κατατάσσοντας το εκπαιδευτικό παιχνίδι QuestCity ως ένα πολύ χρήσιμο εκπαιδευτικό μέσο μάθησης.
Το QuestCity είναι δωρεάν και μπορεί να το παίξει οποιοσδήποτε μαθητής ηλικίας 8-12 ετών. Υποστηρίζει 10 γλώσσες, ανάμεσά τους φυσικά και τα Ελληνικά.

Για να παίξετε το παιχνίδι επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του:

http://www.questcity.com.cy